Aktualności
20.05.2013
Archiwum

Dziękujemy za udział w targach POLIGRAFIA 2013

Serdecznie dziękujemy za Państwa udział i współtworzenie świętujących swoje 40. lecie Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2013, które odbyły się w dniach 21-24 maja w Poznaniu. W tym samym miejscu i terminie odbyły się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA.

fotobueno_euroreklama_21-05-2013-97.jpg

Targi POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA w Poznaniu tworzyło w tym roku 250 wystawców, którzy zaprezentowali na powierzchni przeszło 20 000 m kw. całą gamę nowoczesnych maszyn i urządzeń drukarskich, w tym cyfrowe maszyny do wydruku wielkoformatowego, profesjonalne rozwiązania informatyczne dla branży poligraficznej i wydawniczej, a także nowe formy kreacji i rozwiązań reklamowych: od nowatorskich rozwiązań znajdujących zastosowanie w szeroko pojętej komunikacji wizualnej po gadżety i upominki reklamowe. Na stoiskach trwały rozmowy, toczyły się prezentacje nowych technologii. Wiele działo się w strefie DIGITAL PRINTING, łączącej ekspozycję targów Poligrafia i Euro-Reklama.

fotobueno_euroreklama_21-05-2013-104.jpg fotobueno_euroreklama_21-05-2013-96.jpg

Na kilka tygodni przed terminem rozpoczęcia targów profesjonalne jury konkursowe przyznało Złote Medale najlepszym produktom, które wystawcy zaprezentują w Poznaniu: siedmiu na targach POLIGRAFIA i czterech na targach EURO-REKLAMA. Podczas imprez można było oddać także swój głos na najlepszy produkt spośród tych, które znalazły uznanie profesjonalnego jury – w plebiscycie Wybór Konsumentów. Służyły do tego ekrany dotykowe, umieszczone w specjalnej strefie oznaczonej logo Złotego Medalu. Głosowanie jest także możliwe za pośrednictwem strony www.zlotymedal.mtp.pl – jeszcze 30 dni po zakończeniu targów, do czego gorąco zachęcamy!

fotobueno_euroreklama_21-05-2013-17.jpg fotobueno_euroreklama_21-05-2013-20.jpg

W sąsiadujących z halą targową salach konferencyjnych odbywały się branżowe spotkania z udziałem praktyków i profesjonalistów z branży. Bez wątpienia najbardziej oczekiwanym wydarzeniem targów była konferencja naukowa POLICON. Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży mieli szansę uczestniczyć w warsztatach pt. „Trening efektywnej komunikacji i sterowania  głębokością relacji”. Podczas targów z Poznaniu odbyły się wydarzenia szkoleniowo-edukacyjne dla adeptów poligrafii i profesjonalistów w tej dziedzinie. Należała do nich III Konferencja Edukacyjna „Technologie cyfrowe w  procesach poligraficznych” oraz Akademia Poligraficzna. Cennej wiedzy na temat ekonomii w poligrafii dostarczyło seminarium zorganizowanego przez Polską Izbę Druku.

fotobueno_euroreklama_23-05-2013-55.jpg

Podczas targów ustanowiono rekord, w konkurencji, która polegała na całkowitym oklejeniu samochodu marki Porsche Cayman na czas. Ekipie aplikatorów oklejenie tego luksusowego samochodu zajęło 70 minut i 44 sekundy.

Dziękujemy i zapraszamy na kolejną edycję targów POLIGRAFIA już w 2015 roku!

[ Wstecz ]




Ostatnio dodane
W tym samym czasie
Zobacz również